İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom TTNET Üyelik Bağlantısı Yapılmadı.

Türk Telekom'dan evde internet için sözleşme imzaladım. Bağlantı için randevu verildi. Randevu saatinde gelmediklerinde sorduğumda yarım saat sonra gelebileceklerini söylediler. (Bu arada eşimin bağlantı için evde beklediğini ve çıkması gerektiğini söyledim.) Belirtilen saatte de gelen olmayınca arayıp başlamayan hizmetin iptal edilmesini istedim. Eşim 40 dakika sonra çıkmak üzereyken geldiklerini söyleyince "Madem gelmişler bağlatalım" dedim. Ancak bağlantı için gelen elemanın "Bir iki saat geç geldiysek ne önemi var. " gibi saygısızca bir cevabını ve "Modeminiz nerede modem olmadan bağlantı yapamam" sorularını duyduktan sonra böyle laubali bir firmayla çalışılmaması gerektiği kanaatine vardım ve iptal etmek istediğimizi yeniledik. Başlamamış bir hizmette bu kadar laubalilik ve saygısızlık oluyorsa devamını düşünemiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget