Tivibu nereden bulaştım size, televizyon görüntü çapaklanıyor, ben durmadan fişleri çekmek zorunda mıyım? Arıza kaydı yapıyoruz geri dönen yok, kumanda desen o da kendi kafasında,favori kanallar desen ayarlanmıyor, ilgilenen yok telefon açıyoruz habire fişi çıkar fişi tak, yok arıza kaydı, açtık sonuç koca bir sıfırsınız, televizyon izlemeden soğutan platform,yazık.
Yorum Gönder