Bursa Bordo İletişim (ulucami karşısı) Türk Telekom şubesinden yaklaşık 4 ay önce hem internet hem de ev telefonu faturalarını ödeyip internet ve telefonu kapatmaya gittim. Gerekli evrakları imzaladıktan sonra başka bir borcum kaldı mı diye sordum tüm hesaplarınız kapatıldı denildi. 3 ay sonra fatura geldi telefon borcuna dair. Meğer telefonu kapatmamışlar. Gittiğimde takip etseydiniz biz hata yapmış olabiliriz ama sizde takip etmek zorundaydınız denildi. Niye okumadınız imzaladığınız yerleri diye bir de azar etmeye kalktılar. Ve saygısız konuşmalarla suçlarını kabul etseler de ilgilenmediklerini saygısızca söylediler (yaptıklarını kibarlaştırıyorum). Hatalarından dolayı faturanın iptali ve saygısız tavırlarından dolayı şube çalışanlarından şikayetçi oldum fakat Türk Telekom eğer şubeden hatalarının kabulüne dair imza alırsanız yaparız dediler.
Yorum Gönder