İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Kontör Mağduriyeti

03.03.2017 20 TL kardeşime babam TL yüklemiş gel zaman git zaman kontör yok dün müşteri hizmetlerini aradık, "yükleme yok" dedi. Dedik "bir yanlış oldu galiba. " Bu günde bayiye gittik bayide post cihazlarından aradılar taradılar kredi ile ödeme yaptığım için çıkartamadılar. Şimdi bana yapmam gerekeni sıraladı. Bayii sizde bir yere not edin. Türk Telekom'u kullandığınız sürece herkesin başına gelir. Niye böyle kesin konuşuyorum daha çok kişinin başına gelmiş. Nüfus cüzdanı, banka dekontu, ödeme yaptığınız fiş, dilekçe yazıyorsunuz, 2 veya 3 güne dönüş yapıyorlarmış. Allah aşkına müşteri hizmetlerin dediği laf genel merkeziniz ile ulaşayım mail atayım fiş elimde diyorum, genel merkez sizin ulaşabileceğiniz makam değil diyor. Türk Telekom siz ne olduğunuzu sanıyorsunuz Cumhurbaşkanın sitesinden isteklerimi yazıp cevapta alıyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget