İnternette sürekli kopma sorunu yaşıyorum. 26.02.2017 tarihinde müşteri hizmetlerini arayarak konu ile ilgili şikayetim olduğunu belirttim ve eve ekip gönderildi. Gelen ekip sadece ana hatlara baktı altyapıda sorun olduğunu belirterek eve girmeden ve modemi ya da bağlantıyı kontrol etmeden gittiler. Sorun hala devam edince müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Bana ekiplerin inceleme yaptığını ve modemde ve iç hatlarda sorun olduğu söyledi. Halbuki ekip eve bile girmedi. Sorun hala düzelmedi üzerine tekrar ekip gönderilirse ücret talep edileceği bildirildi. Kısacası ücret alabilmek için bahane üretiyorlar. Sorunumun bir an evvel düzeltilmesini talep ediyorum. Yoksa Türk Telekom aboneliğimi sonlandıracağım.
Yorum Gönder