Türk Telekom internet hızı çok düşük kullanamıyorum. Müşteri hizmetlerini üç defadır aramama rağmen bilgisayarınızda arıza vardır ondandır diyor. Bilgisayarınızı tamir ettirin diyor dalga geçiyor herhalde ve telefonu kapatıyor. Kendi cep telefonumun internetini modem olarak bilgisayarımda çok rahat kullanıyorum bit sıkıntı yok. Fiber internet falan hep hikaye; çünkü çok yerde altyapı yok. Bizim burada ilçe girişine kadar ve orada son buluyor. Türk Telekom doymuş galiba, önceleri böyle sıkıntılarda personel yollayıp hallediyorlardı. Şimdi de yeni bir yol bulmuşlar. Müşteri hizmetleri buradan incelediğimiz kadarıyla hızınız gayet iyi deyip başından savmayı öğrenmişler. Müşteri memnuniyeti falan kalmamış. Fiber falan boş verdim, en düşük GB hızında kullanırım demiştim, o da yok. Cep interneti şu an daha hızlı.
Yorum Gönder