Türk Telekom firması çağrı merkezi aracılığıyla bana ulaşıp transfer işlemi için bilgi verdiler. Görüşme sırasında yanlış bilgilendirme ile onay verdim. Fakat hemen o gün işlemin iptalini istedim. Yaklaşık on gün boyunca gerek çağrı merkezi, gerekse genel müdürlük aracılığıyla oluşturduğum 18'e yakın şikayet kaydı benimle iletişime geçilmeden kapatılmış. Genel müdürlükte ise transfer işleminin iptal edildiği yönünde sistemde bilgi olduğunu söylediler. Bunun üzerine eski sağlayıcıma geri döndüm. Fakat yaklaşık 20 gün sonra haber vermeden beni abone yaptıklarını gelen fatura ile öğrendim. Halihazırda başka bir sağlayıcıdan hizmet alırken. Bu olay üzerine Türk Telekom aboneliğimi iptal ettirdim ve yaşadığım mağduriyet sonucu oluşan borçlarımın silinmesi için şikayet kayıtları oluşturdum. Bu kayıtlarda aynı şekilde iletişime geçilmeden kapatıldı.
Yorum Gönder