Türk Telekom'da faturalı hat kullanıyordum anlaşmam 40 TL olmasına rağmen her ay 160 TL fatura çıkarttılar 3. ayın başında iptal ettirmeme rağmen 3.ayda fatura aşmış bir şekilde geldi ve 4. Ayında faturasını da kestiler anlaşmamız 40 TL olmasına rağmen aradığımda sizin faturanız taahhütsüz falan dediler çok kötü bir firma profesyonel ekibi ile insanları mağdur ediyorlar ve bir kılıf uydurup size hikaye anlatıp duruyorlar fatura için detaylı döküman istediğimde Gmail'imi yanlış söylüyorlar düzeltiyorum tekrar arıyorum göndermemek için başka bir bahane ben çok uğraştım fakat kesilen fatura ne olursa ödemek zorundayız Türk Telekom firması milletten para almak için kurulmuş bir firma.
Yorum Gönder