İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Ev Telefonumu 2 Aydır Kullanamıyorum

Yaklaşık 2 aydır ev telefonum çalışmıyor ev telefonum çalışmadığı için internetimde çalışmıyor, defalarca 121 arıza kayıt bıraktım kimsenin ne aradığı var ne çözüm uyguladığı var. En son 2 ay sonra bir arkadaş aradı burası çok kötü işin içinden çıkmam ben deyip başkalarına yönlendirdi. Dahada ne arayan var ne soran. Boşu boşuna 2 aydır telefon faturası ödüyorum. 30 yıllık aboneyim durumu 1 hafta içinde çözülmez ise ev ve iş yerimdeki telefonları kapatacağım zaten kullanamıyorum gerekte yok. Yıl olmuş 2017 uğraştığımız şeylere bak.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget