16 Mbit hızında 100 GB kotalı internet paketim var. 8 Mbit kullanabiliyordum. Ücretli elit ekip çağırdık, Türk Telekom kaynaklı sorun olduğunu belirttiler. Bugün kota sıfırlanınca hızım tekrar 8 Mbit oldu ancak 16 Mbit kullanmam gerekiyordu. Destek almak için Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım 8 Mbit internetim bilerek ve kasıtlı olarak 4 Mbit düşürüldü. İnternet paketini 16 Mbit kullanmam gerekirken, teknik ekip ilgilenmesine rağmen 4 Mbit düşmesi oldukça ilginç geldi. AKK da dahi 3 Mbit kullanırken bugün yaptıkları işlem yüzünden internet hızım 4 Mbit oldu.Herhangi bir çözüme ulaştırmadıkları gibi daha önceki şikayetlerimi dikkate alıp dönüş yapacaklarını söylediler ancak dönüş yapmadılar. Herhangi bir çözüm olmadığı gibi internet hızımın düşük olmasını belirttiğimden dolayı teknik ekip internetimi yavaşlatmaktadır.
Yorum Gönder