Güya 16Mb'a kadar olması gereken internetim 4,2mb hızı hiç geçmiyor. 444 0 375 numaralı müşteri hizmetlerini abartısız ayrı tarihlerde tam ''13'' kez arayıp arıza kaydı bildirmeme rağmen arızayı çözemiyorlar. Mart ayına girdik kota sıfırlandı ama benim internetim hala pert. İnsanlar Adil Kullanım Kotasına eriştiğinde hızı 3mb ile sınırlandırılırken benim hızım sürekli böyle. TTNET pişmanlıktır.
Yorum Gönder