Türk Telekom Bizleizle Üyeliği İnternette dolaşırken birden bire SMS ile "Bizleizle" abonesi olduğum iptal etmezsem 20 TL kesileceği söylendi bu tutarın tarafıma ödenmesini talep ediyorum. Herhangi bir üyelik talebim olmadı. Tiny 14:02:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: Şikayetler Türk Telekom
Yorum Gönder