İnternet aboneliğim taahhüdümün bitmesinden 3 ay sonra borcumdan dolayı kapatılmıştı. Her neyse ben dikkate almamıştım yaklaşık 6-7 ay birikmiş borcum olduktan sonra yapılandırmak üzere arandım. Bunun üzerine Türk Telekom ana şubesine giderek mevcut olan borcumu yapılandırmaya aldım ve internetimin tekrar kullanıma açılacağı söylendi ben ihtiyacım olmadığı için dondurulmasını talep ettim onaylandı ve o gün yaklaşık 143 TL gibi bir yapılandırmanın ilk ay ücretini ödedim. Fakat diğer ay tekrar ödeme yapmadım. Bir süre sonra TTNET mobil uygulamasını indirip bakmak istedim ve borcuma dondurulmadan durmadan her ay "taahhütsüz yaklaşık 126 tl" eklendiğini fark ettim. Bunun üzerine şikayet dilekçesi oluşturdum aradım defalarca hiçbir şekilde çözmediler. Sonra da Türk Telekom Survivor tarifesinde verilen ücretsiz hizmetlerden de bu borçtan dolayı yararlanamadım. Böyle bir hata nasıl yapılabilir!
Yorum Gönder