02.03.2017'de bilgi için gittiğim bayide adres kontrolü yapılarak hiper netten yararlanabileceğim iletildi. Başvurumu gerçekleştirdim ve 03.03.2017'de kurulum için randevu mesajı geldi. Dalga geçer gibi gönderdikleri diğer mesajlarda ektedir. Bu mesajların üzerine defalarca Türk Telekom merkezi aramama rağmen servisten kurulum için gelineceğini ilettiler. Kimse gelmediği için bayiye gittiğimde adresimin hipernet için uygun olmadığı genel merkez tarafından sisteme bu şekilde girildiği söylendi. Bayi sisteminde uygun yazmasına rağmen, Türk Telekom genel merkezi altyapının uygun olmadığını iletti. Altyapı uygun olmadığı için Bayi 24 Mbps yerine 16 Mbps aynı fiyata teklif etti. Başlangıçta bu durum iletilseydi 2 yıldır kullandığım internetimi kapatmazdım. Yanlış sisteminiz ve bilgilendirmenizden dolayı beni çok mağdur ettiniz. Bu mağduriyetimin ivedi giderilmesini rica ederim.
Yorum Gönder