Yeni taşınmış olduğum evimde TTNET evde internet aboneliğim olması halde kullanamıyorum. Bina ile Türk Telekom hat kutusu arasında Türk Telekom şebeke hattı yokmuş. 2016 yılı projesinde olmadığı için yapılamadığı söylendi ama yıl olmuş 2017 Mart ayı hala gelip hattı çekmediler. 5 aydır aboneliğimin olması halde TTNET aboneliğimden faydalanamıyorum. 60 dairelik bir sitede benim gibi çok sayıda mağdur var Telekom yetkililerin sitede abonelik sayısı toplam daire sayısının %50 sini tamamlıyor ise gelip hattı çekeceklerini söylediler. Şu durumda sitede TTNET'e aboneliği olan oturan daire sakinleri mevcut onlarda aboneliğini döndürmüş durumda. Onlarda mağdur bir şekilde beklemekte mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz.
Yorum Gönder