Az önce Türk Telekom aradı. AKN mi aştığımı ve 6 TL ek ücret ile 50 GB'ye çıkartabileceklerini söylediler. Bir de en sonunda kağıt fatura kullanmayarak doğaya katkımdan dolayı teşekkür ettiler. Hükümetin 31/12/2018'de AKN olayını kaldırmakla ilgili çalışması var. Neden 31/12/2018 onu da anlamadım ya neyse. Benden kağıt fatura almayarak 2-3 personeli daha az istihdam ediyorsunuz. Yaklaşık 20 yıllık müşterinizim. Trilyonlarca kar açıklayan bir kuruluşun 6 TL gibi komik ücretler talep etmesi ayıp oluyor. Bana göndermediğiniz kağıt fatura, zarfı ve posta masrafı ile zaten benden 6 TL'den fazla kar ediyorsunuz. Benim için ekstra bir masraf yapmadan vereceğiniz bir hizmet için ekstra ücret talep etmekten utanmıyor musunuz? Zaten olması gerekenden fazla ücret ödüyoruz. Allah aşkına bu milleti saf yerine koymaktan vazgeçin artık.
Yorum Gönder