İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Ahlatlıbey Bayi Çalışanları Yanıltıyor

Türk Telekom Ahlatlıbey Bayi Çalışanları Yanıltıyor

Türk Telekom Ahlatlıbey bayi adımıza hat açarak yalan yanlış bilgiler ile geçiş işlemlerimizi sağlamıştır. Bayi yetkilileri sorunlarımızı çözmüyor. Fazladan açılan 23 hat 1 firmada 86 hat 1 firmada mevcut. Bayi yetkilileriyle görüştüğümüzde tamam kabul ediyoruz bizim personelimiz sizi kandırmış ama ben size verilen vaatleri yerine getiremem diyor. Hem personelin yaptığını kabul ediyor, hem de çözüm bulmuyor. Neticede bizler personeli değil Türk Telekom'u biliyoruz hizmetten memnun kaldığımız zaman bu personelin başarısı demiyoruz Türk Telekom'un çekimi kalitesi diyebiliyorsak Türk Telekom'da personelimin sorunu değil benim sorunum diyebilmeli.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget