6 gündür internetimiz yok. Türk Telekom'u aradığımızda buradan sıkıntı yok görünüyor ilgileneceğiz diyorlar ne arayan ne soran var. Ama parayı almayı biliyorlar. Madem sorun sizde daha az ödeme alın fiyatı düşürün ya da önümüzdeki ayın faturasını bedava yapın. Ayıp ya hem. Parayı almayı biliyorlar hem mağdur ediyorlar. Bir an önce durumu düzeltin lütfen!
Yorum Gönder