İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom 18 Mart Saçmalığı.

Türk Telekom 18 Mart Saçmalığı.

Türk Telekom 18 Mart saçmalığı! Kimi aradıysak 18 Mart çalarken dinlet müziği çıktı ve aradığımız kimseye ulaşamadık! Ulaşamadığımı yetmiyor gibi aradığımız numara dışında başka kişiler çıktı. Eşimi ararken 5 tane adamla konuştum başka numara sahibi! Çok kötüsün Türk Telekom! Bir de çıkıp en iyi biziz diyorsunuz hattımı bugün hemen taşıyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget