Türk Telekom 18 Mart saçmalığı! Kimi aradıysak 18 Mart çalarken dinlet müziği çıktı ve aradığımız kimseye ulaşamadık! Ulaşamadığımı yetmiyor gibi aradığımız numara dışında başka kişiler çıktı. Eşimi ararken 5 tane adamla konuştum başka numara sahibi! Çok kötüsün Türk Telekom! Bir de çıkıp en iyi biziz diyorsunuz hattımı bugün hemen taşıyorum.
Yorum Gönder