Elbisemin güpürünü değiştirmeniz beni provaya çağırıp beden ölçümü düzgünce almamanız ve o kadar hataya rağmen özür dilenmedi ve yüzümüze bile bakmadılar. Parayı alakasız birine 10 dakika boşa bekleyip neden bekliyoruz diye sorunca parayı alıp gönderdiler. Tavsiye etmediğim tanındık firmaya özür bile dilemeden yazıklar olsun diyorum.
Yorum Gönder