Trendyol'dan sabahlık siparişi verdim. Gelen ürünün sipariş ettiğim ürünle hiçbir alakası yok. Pazardan 5 TL verip almaz kimse peş para etmez bir şey yollamışlar. Naylon gibi bir şey. Sürekli bu şekilde sıkıntı yaşıyorum.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder