İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Toshiba Servis Konusunda Çok Yetersiz.

2016 Haziran ayında Compunet Antalya firmasına tamire gönderdiğim bilgisayarım ekran kartının bozuk olması sebebiyle çalışan anakartının da değişmesi gerektiği söylendi. Değişimi onayladıktan bir süre sonra ürünümü teslim aldım ve ürünüme sıfır ana kart takıldığı söylendi yazılı olarak da öyle olduğunu bugün arayıp onaylattım. 6 ay garantisi olduğu söylenen ürün 2 hafta önce hiçbir şey olmamasına rağmen birden bire bozuldu. Bende tanıdığım bir bilgisayar firması olan Prodes Grup Yazılım firmasına götürdüm. Firmada bilgisayarı açtıklarında anakartın tamir görmüş bir ana kart olduğu ve sıfır bir ürün olmadığı tarafıma söylendi. Akabinde hemen Toshiba yetkili servisi olan Compunet firmasını aradım. Ürünün ana merkezden geldiği ve kendilerinin ürüne bir müdahalesinin olmadığı tarafıma söylendi. Tüketici haklarını aradım ürünün garantisi bittiği için bir şey yapamıyorlarmış. Resmen komedi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget