The Body Shop çok sevdiğim bir marka. ancak müşteri memnuniyeti sıfır olan bir marka. Bir ürünün stoklarına girmesi halinde mail veya telefon ile aranmak için rica ettim. Ürün stoğa gelmiş bitmiş ama ben haberdar edilmedim. Yazıklar olsun!
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder