Telpa'nın yetkili servisi konusunda başıma gelen bir olayı burada paylaşmak istiyorum siz kararı verirsiniz. Ekran da sararma olduğu için servise gönderdim. 2 gün sonra SMS geldi ürününüz garanti dışıdır ücret 190 TL'dir diye. Bende neden kaynaklı garanti dışı olduğunu anlamak için servis ile iletişime geçtim. Ürünün dışında darbe olmasından kaynaklı sorunun kaynaklandığını bana bildirdiler. Dışında darbe yok demiyorum çünkü kim telefonunu bir yerlere çarpmıyor ki fakat sorunun darbeden kaynaklanmadığını anlatmama rağmen ücret taleplerinden vazgeçmeyeceklerini anladım. Telefonu geri istedim. Ürün elime 2 gün sonra ulaştı ve ürünü aldım fakat şarjının az gördüğüm için şarja taktım ne yazık ki şarj olmuyordu cihaz. Yeniden iletişime geçtim servise fakat hala ana kart arızası diye üstelediler açtım ve baktım inatla ve kablosunun çıkık olduğunu gördüm.
Yorum Gönder