24.02.2017 tarihinde Sony Xperia XZ markalı telefonumu arızası nedeniyle değişim talebinde bulunarak, Teleservice Ankara şubesine gönderdim ve teslim edildi. Ancak bana sistemden verilen iş emri ile takip sağlayamıyorum. Müşteri hizmetlerini arıyorum muhatap olabileceğim kimse yok. Bu kadar sorumsuz olmayın tam 2 haftadır telefonumdan hiçbir haber alamıyorum.
Yorum Gönder