Bir adet garanti belgesiyle kutu içerisinde Vodafone Smart 6 şarj cihazı arızalandığı için bayi size göndermemi istedi, 16.01.2017 20 gün sonra talebiniz ilgili bilgi paylaşılmıştır. 22 gün tekrar yazdım ürün ne zaman bana döner, bir an önce gelse artık. 27 gün oldu verdikleri cevap;"cihazınız servis noktasına ulaşmış olup şu anda kayıt aşamasındadır". 35 gün oldu tekrar yazdım şaka gibi,ortalama cevap verme süreniz ne kadar? Bu nasıl bir iş? Gönderin ürünü kardeşim yapılmayacaksa gerekli yerlerle görüşeceğim ,neyse bir çözüm bulsunlar şikayetimi bildirdim, fabrika mı tamir ediyorsunuz alt tarafı bir şarj cihazı yapmıyorsanız gönderin. 36 gün cevap talebiniz ilgili bilgi paylaşılmıştır. 50 gün şuan benim gibi bir sürü mağdur var ben diyorum ki devlet el atmalı bu işe bu hizmeti verebilecek başka Teleservice olmalı ya da yapamıyorlarsa bıraksın, milletin sırtından para kazanacaksanız hakkını verin.
Yorum Gönder