Spotify Premium kullanıyorum ve her yerde görmüşsünüzdür mutlaka aylık 9,99 TL olarak ücret yazmaktadır. Hesabımda da ödemem gereken ücret bu gözüküyordu, fakat kredi kartından 10,32 TL çekildi. Kuruşların peşinde değilim, fakat bunun kullanıcı kandırma olduğunu düşünüyorum. Üstüne eklenen tutar vergi ve benzeri bir ödeme ise sitede gözüken tutarda KDV + vergi eklenmiş halı yazmalıdır, ya da altında küçük de olsa bir açıklama olmalıdır. Site üzerinden onaylanan rakam 9,99 TL iken, siz karttan daha fazla çekme hakkına sahip değilsiniz! Bu durum şunu gösteriyor ki isteseler daha fazla da çekebilirler; çünkü onay verilenden daha fazla çekildi; mesela 20-30 kuruş değil. Firmayla iletişime geçemedim bu konuda. Sitelerinde destek sayfası var, fakat bu konuda orada bir şey bulamadım. İletişim formu da çok sağlıklı değil. Umarım buradan dikkate alınır.
Yorum Gönder