24.03.2015 tarihinde 2520 TL. Ödeyerek Sony Xperia Z3 satın aldım. Aldığımda sesi çok az çıkıyordu, ancak servisinin bana uzak olması ve işimden dolayı gitmem zor olmasından dolayı böyle kullandım bir süre. Fırsat bulunca da servise götürdüm. Telefon garanti süresi boyunca tam 3 kez bu sorunu ve bunun dışında da birçok problem yarattı. Her servise gittiğinde açılarak parça değişimleri yapıldı. En son servise bıraktığımda dilekçe ile değişim yapılmasını istedim çünkü sorunu bir türlü bitmedi. Şu an servis tamiri yapıldı diye mesaj atmış, ancak almadım. Bu kadar sorun çıkartan bir telefonun 3.kereden sonra değişim yapılması gerekmekte. Marka olarak Sony'e güvenerek satın aldım ama ürünlerinin arkasında durmamaları markaya yakışmıyor. Tüm değişim gösteren servis formları tarafımda mevcuttur. Sorunumu en kısa zamanda çözeceklerini düşünüyorum. Umarım markalarına yakışanı yaparlar.
Yorum Gönder