Ben ilk defa Skoda'nın Superb aracını satın aldım. Ben kendim hala Adana İl Jandarma Komutanlığı emrinde Kürkçüler cezaevinde jandarma astsubay olarak görev yapmaktayım. Bu aracımı da yine rütbeli bir arkadaşımdan satın aldım. O da bana tüm bakımları serviste yapıldı dedi bende güvendim. Aracımın 87000 dolunca görev yaptığım Adana'daki Doğuş Skoda servisine getirecektim. Araç seyahat esnasında birden yavaşladı. Hareket etmiyor ne yaptıysam olmadı. Çocuklarım ve araçta bulunan hasta 7 raporu bulunan babamla birlikte yolda kaldım. Saat 21.30 yol yardımı aradım. Garantiniz bitmiş yardımcı olamayız dediler. Kendi imkanımla ertesi gün Skoda servisine çektirdim. Baktılar araçta ilk defa duyduğum mekatronik arıza varmış dediler.
Yorum Gönder