Geçen sene Antalya Terracity mağazasına garanti süresi dolmuş Empori Armani marka saatimin saniyesi kendi kendine düştüğünden tamire götürdüm (Saati de bu mağazadan almıştım) Garanti süresi dolduğu için gayet normal bir şekilde ücretli olarak tamir ettiler güya. Sene dolmadan saatimin yine saniyesi düştü. Bu sefer başka bir şubesine götürdüm. 74.50 TL masraf çıkardılar. Durumu anlattım. Müşteri hizmetlerine yönlendirdiler. Müşteri hizmetlerine durumu anlattım. Mevzunun para olmadığını, daha önce tamirlerini yaptıkları ürünün senesi dolmadan yeniden aynı arızayı verdiğini belirttim. İlgilenip bilgilendireceklerini söylediler. Sonuç: Yeniden ücret vermediğim için tamirat yapmadan teslim ettiler. Şimdiye kadar kaç saat aldım bu firmadan bilmiyorum. Bildiğim şey bundan sonra ne benim ne de yakınlarımın yolu kesinlikle sana düşmeyecek Saat & Saat!
Yorum Gönder