İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Saat & Saat Saygısız Mağaza.

Eskişehir Carrefour saat ve saat mağazasından 10.000 TL üzeri alışverişim oldu bugüne kadar. Oradan aldığım saatimin pilini değiştirmeye gittiğimde önce para dediler. Açıkçası bunu anlayamıyorum. Buraya zaten saatini götüren kişiler pil ücretini ödememezlik etmezler. 20 TL önce parası denmesi bu markayı gözümde bitirdi. Saatler marka olsa da bu mağazacılık anlayışı çok boş Saat & Saat yönetimini çeki düzene davet ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget