Üç aydır PTT den emekli maaşı alıyorum. Her ay PTT kartımı soruyorum hep yollanacak diyorlar bu nasıl bir mantıktır anlamadım. Her ay bir saat PTT de oturmak zorunda mıyım? Dizimden rahatsızım bu şekilde olacaksa maaşımı PTT den alacağım artık bu kadarına pes... Aciliyetle PTT maaş kartımı istiyorum
Yorum Gönder