İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

PTT Maaş Kartım Gelmiyor.

Üç aydır PTT den emekli maaşı alıyorum. Her ay PTT kartımı soruyorum hep yollanacak diyorlar bu nasıl bir mantıktır anlamadım. Her ay bir saat PTT de oturmak zorunda mıyım? Dizimden rahatsızım bu şekilde olacaksa maaşımı PTT den alacağım artık bu kadarına pes... Aciliyetle PTT maaş kartımı istiyorum

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget