Gönderilerimi kendim bantladım, ya açılırsa dedim, sizin sorumluluğunuz dendi, oysa PTT şubesinde koca koca gönderileriniz bizim sorumluluğunuzda yazıyor. Sonra kilo dışında ebattan da ücret aldıklarını fark ettim, küçülebilirdi gönderim, boşuna ilave ücret ödedim. Bu uygulama bu şekilde midir?
Yorum Gönder