İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

PTT Gönderileri Bize Paketlettiler ve Ebattan Para Tahsil Edildi.

Gönderilerimi kendim bantladım, ya açılırsa dedim, sizin sorumluluğunuz dendi, oysa PTT şubesinde koca koca gönderileriniz bizim sorumluluğunuzda yazıyor. Sonra kilo dışında ebattan da ücret aldıklarını fark ettim, küçülebilirdi gönderim, boşuna ilave ücret ödedim. Bu uygulama bu şekilde midir?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget