Bebeğime doğduğundan beri Prima Premium Care kullanıyorum. Neredeyse 1 yaşına geldi. Ara ara sızdırmalar oluyordu ama ben bunu çok önemsemiyordum. Şimdi bu ürünün yeni paketini ve içeriğini çıkartmışsınız fakat kalitesi çok kötü. Yan bantları beze bağlanma noktasından kopuyor. Daha kullanmadan bir sürü bez çöpe gidiyor. Üstelik benim için şu an daha önemli bir konu peteksi dokusu yüzünden içindeki pamuklar çıkıp bebeğimin poposunun arasında birikiyor ve pişiğe sebep oluyor. Sizden ricam bir an önce eski haline dönmesi. Aksi takdirde başka bir bez tercih edeceğim.
Yorum Gönder