İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Prima Bezde Ölü Kurt Çıktı.

Prima Bezde Ölü Kurt Çıktı.

Prima 4 numaralı bezde ölü bir kurt çıktı. Açtığım paketin son bezi idi. Bebeğim doğduğundan beri Prima kullanıyorum ancak bunu gördükten sonra çok tiksindim! Kurdun depolama sırasında beze girmiş olma ihtimali çok düşük. Zira kurt önce kutuya sonra pakete sonra da bezin içine canlı olarak giremez. Kesinlikle imalat sırasında olduğunu ve firma hatası olduğunu düşünüyorum! Söz konusu bebekler olduğu için biraz daha hassasiyet lütfen!

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget