5 Mart Pazar Picasso Sapanca'ya kahvaltıya 8 aylık hamile olan eşim ile birlikte geldik. İlgili arkadaşlar bize masa gösterdiler oturduk. Masamızda suyumuz vardı soğuk su istedik olmadığını söylediler. Sorun yok olabilir. Soğuk bir omlet ile soğuk patatesleri uzun bir süre sonra masamıza bırakıp gittiler. Çay istedik, bekle bekle yok. Neyse yine sorun yok olabilir. Masamızda ekmek yok. Peynir yok, çay yok. Kahvaltı yaptık. Bu süre zarfında çalışanlardan sürekli bunları getirmeleri çok kibar bir dil ile istedik. Yine yok. Eşim hamile olduğu için reçel istedi. Yoğunluktan bittiğini söylediler. Kahvaltı bittikten sonra reçel getirdiler. Derken keyfimiz kaçtı zaten kahvaltı yapamadan kalktık. 60 TL ücret aldılar. Biz çok büyük beklentileri olan insanlar değiliz. Ancak hamile bir bayanı bu şekilde üzerek bir işletmeden göndermek bence sizin adınıza utanılması gereken bir konudur.
Yorum Gönder