Konya'nın Seydişehir ilçesinde oturuyorum. Konya'ya gittiğimde kızım için çokça alışveriş yapıyorum. Yine Kasım ya da aralık ayında alışveriş yaptım. Yakın zaman önce aldığım yün çorabı kızıma giydirdim. Okuldan gelince çorap tanınmaz halde her yerinden ipler çıkmış şekilde geldi. Bende yine Konya'da kule siteden aldığım çorabı incelenmek üzere oraya bıraktım. Bana gelen cevap hayli can sıkıcı idi.Fiş olmadığı için talebim red edilmiş. Penti'nin çoraplarında bu ilk başıma gelen olay değil zaten memnun değilim ama başka seçenek olmayınca alıyorum. Bu firma kendi çoraplarını tanımıyor mu? Herhalde bir çorabın fişini saklayacak değilim. Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum. Bu kadar para alıyorlar çoraplarını da bir zahmet kaliteli yapsınlar.
Yorum Gönder