Bir hastanenin başında "özel" sıfatı varsa, insanların burayı tercih etme sebepleri hizmet ve kalitedir. Fakat burada çalışan bir tek kalitesiz insan bile o kurumun adını karalamaya yeter. İnsanlar özel hastanelere, attığı her adımda para saçıp, sonrasında hakarete uğramaya gelmiyor. Bugün kan tahlili oldum ve sonuçların 3 saat sonra çıkacağı söylendi. Doktoruma gidip sonuçlar geç çıkacağı için sonra geleyim dedim. Doktorun; "3 saat değil 1 saat sonra çıkar, gidip al" demesi üzerine 1 saat sonra laboratuvara gidip, z**** İsimli görevliye "sonucum çıkmış mı bakabilir miyiz? " dedim. Aldığım cevap, sorum kadar kibar ve insanca değildi. Ters bir tavırla; "daha 1 saat olmuş vereli! Önce elindeki kağıda bak, yazanı bir oku" cevabını aldım. Arkasından doktorun yanına çıktığımda sonuçların çoktan çıktığını öğrendim! Maaşını ödeyen biziz, çalıştığı sektör insana hizmet ama 1 gram insanlık yok!
Yorum Gönder