İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Özel Egepol Hastanesi Personelin Tavırları.

Bir hastanenin başında "özel" sıfatı varsa, insanların burayı tercih etme sebepleri hizmet ve kalitedir. Fakat burada çalışan bir tek kalitesiz insan bile o kurumun adını karalamaya yeter. İnsanlar özel hastanelere, attığı her adımda para saçıp, sonrasında hakarete uğramaya gelmiyor. Bugün kan tahlili oldum ve sonuçların 3 saat sonra çıkacağı söylendi. Doktoruma gidip sonuçlar geç çıkacağı için sonra geleyim dedim. Doktorun; "3 saat değil 1 saat sonra çıkar, gidip al" demesi üzerine 1 saat sonra laboratuvara gidip, z**** İsimli görevliye "sonucum çıkmış mı bakabilir miyiz? " dedim. Aldığım cevap, sorum kadar kibar ve insanca değildi. Ters bir tavırla; "daha 1 saat olmuş vereli! Önce elindeki kağıda bak, yazanı bir oku" cevabını aldım. Arkasından doktorun yanına çıktığımda sonuçların çoktan çıktığını öğrendim! Maaşını ödeyen biziz, çalıştığı sektör insana hizmet ama 1 gram insanlık yok!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget