01/03/2017 Ankara Bahçelievler merkezinize numara taşıma başvurusu yaptım. 6 gün sonunda hala sonuçlanmaması nedeniyle şubeye gittiğimde; başvurumun reddedildiğini, nedeninin kimlik fotokopisinin net çıkmaması olduğunu öğrendim. 6 gündür numaram taşınacak diye beklerken, ilk günden belli olan bu sorunu neden tarafımı arayıp söyleme zahmetinde bulunmuyorsunuz? Bir bayi numara taşıma işlemi yapıyorsa, bu tip bir durumda müşteriye haber vermek durumunda değil midir? Ayrıca, taramayı bile düzgün yapamayan bayi "bizim ekranda gördüğümüz taranmış dosya ile merkezin gördüğü farklı" diyor. Taramaya özen gösterememişiz dikkatsizlik yapmışız demek yerine müşteriyi kandırmak en kolayı galiba. Bilgisiz, tembel, sorumsuz bayilerinizle, müşteriye göstermiş olduğunuz ilgisizlik ve duyarsızlıkla çok başarılı bir firmasınız gerçekten. Tebrikler!
Yorum Gönder