Sakarya Serdivan AVM Barçın Spor mağazasından 5 gün önce satın aldığım Nike marka 120 lira değerindeki şortum, dikişlerin hemen yanından, kumaş üzerinden 5 cm boyunda yırtıldı. Ürünün ölçüleri üzerime uygundu, herhangi bir şekilde dar gelme söz konusu değil. Fitness salonunda ısınma hareketleri sırasında gerçekleşti hadise. Nike artık eskisi kadar kaliteli değil. Ben ki sadık bir Nike müşterisiyim, ancak ürünleri giderek daha da kalitesizleşiyor. Ben hu durumdan şikayetçiyim. 1 haftada böyle pahalı ve sözde kalite bir şort bu şekilde hasar göremez. Bu mümkün değil. Kullanıcı hatası yok, hiçbir yere taktırmadım paçasını. Ürünü iade edeceğim, bundan sonra da Nike markasından uzak duracağım.
Yorum Gönder