3 yıldır Maret'in müşterisiyim. İstanbul'da büfem var, halen çalışmaktayım. İş yerime yetkililerden reklam promosyon bedelsiz ürün sözü aldık. 2 yıldır bekliyoruz, sürekli salladılar. Yaptık ettik onay bekliyoruz, müdürle konuştuk, oluyor gibi yalan işlerden sıkıldık. Yetkilileri aradık, O**C**A** satış yöneticisi ve müdürü M*** bey arıyorlar; Beni satma kardeşim ,Namet Maret ürünler alma diyorlar. Böyle bir ticaret yok. Müşteriyle nasıl konuşacaklarını bilmeyen kişilerden şikayetçiyim. Bu sorunu bırakmayacağım. Gerekirse mahkeme yoluna bile başvururum, verdiğiniz sözü tutun.
Yorum Gönder