Medstar Topçular Hastanesine kadın doğum bölümünde tedavi sürecine başladık. Eşime saat 10: 00' da aşılama yapılacaktı. Benim de 08: 30 da sperm vermem için hastanede olmamı istediler. Ama herhangi bir fiyat bilgilendirmesi yapmadılar. Randevu günü sabah 08: 30 da hastanedeydik görevlilere geldiğimizi söyledik fakat herkes göreve 9 da başlıyor cevabını aldık. Bekledik saat 09:00 da tekrar sorduk. Bir görevli laboratuvara gidecektiniz dedi. Gecikmeli de olsa gittim ve bir oda verdiler. Odaya gittim örnek vermek için. Odama kapı kitli olmasına rağmen kapıyı çalmadan temizlikçi girdi. Beni o halde gördü. Bütün bu fiyasko hizmet bedeli olarak ta aşılama ücreti diye 800 TL ödedim. Bu nasıl hizmet anlayışı.
Yorum Gönder