GittiGidiyor sitesi üzerinden orjinalurundünyası kullanıcı adıyla satmış olduğu düzleştirici tarak bozuk çıktı. Ürünü gönderdim. 1 ay sonra telefonla sürekli aramalarımdan sonra yeni ürün gönderdi. O da bozuk çıktı. Gönderin hemen yenisini göndereyim dedi. Gönderdim. 1 ay oldu. Ürünümü göndermedi. Para iade talebi istedim. Onu da vermedi. Mesajlarıma da cevap vermiyor. Ürünü 2 yıl garantili ve para iade garantili diye satmıştı. İnsanlar kolay para kazanmıyor. 109.90 liram gitti. Ürünüme de el koydu parama da. Şikayetçiyim.
Yorum Gönder