Olay zaten herkese olduğu gibi bana da oldu. Ben arayıp iptal etmiştim iptalin onaylandığını söylediler benden ürünü geri alacaklarını söylediler fakat arayan soran yok bende iptal ettim diye aramadım. 2 ay sonra aradılar taksitiniz geçti filan aylık 120 TL toplam 1800 TL nakit ödemede 1500 TL'dediler bende o anki korkuyla gittim taksiti yatırdım ama öğrenci olduğum için her ay nasıl öderim. Her neyse bir daha ödemedim her gün arıyorlar bende telefonlarını açmıyorum mesaj atıyorlar bugün yeni mesaj attılar hakkınızda yasal işlem başlatacaklar filan diyorlar.
Yorum Gönder