Ben 6 ay önce Telekom'dan LG v10 aldım. 6 ay sonra cihazımda bootslop sorunu yaşandı. Servise götürdüğümde 10.02.2017 tarihinden itibaren 3 hafta geçince cihazın yapılamadığını yenisinin de ellerinde olmadığını ve ücret iadesi olacağını söylediler. Aradan haftalar geçmesine rağmen hala bir sonuç yok ve ben mağdur oldum. Bana bu konuda yardımcı olun lütfen.
Yorum Gönder