İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

KVK Şaşırttı.

KVK Şaşırttı.

KVK Sony C 1905 marka telefonumun şebeke ve sim kart okumama sıkıntısı oluşmuştu. İzmir KVK 'ya onarımı için gönderdim. 513 TL cihaz değişimi raporu ile telefonumu geri gönderdiler. Buraya kadar normal. Telefon belirttiğim sıkıntısı dışında kılıf ve jelatin ile kullanıldığı için sıfır gibi idi bütün parçaları ile. Ancak telefon elime geçtiğinde bataryası değişmiş şarj olmuyor, hiç açılmıyor çıkarılmış vidalar takılmamış idi. Ben belki o sıkıntıyı çözecek başka bir serviste yaptıracaktım. Durumdan şikatyetçiyim. KVK garantisi denen şeye karşı pek olumsuz yargım vardı. Artık bu iyice pekişti. Bozulan telefonlardan ya garanti süresi bitti diye böyle oluyor, ya garanti kapsamında değil diye özel servislerden fazla ücret isteniyor, ya da cihaz geri geliyor. Sizin aracılığınız ile bunu bildirirken sahip olduğum bütün sosyal medya imkanlarımda olayın olumsuzluğunu yansıtacağım...

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget