İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

KVK Sağlam Gönderdiğim Telefonum Özürlü Döndü

14.02.2017 tarihinde Ankara KVK'ya ekran probleminden dolayı garantiye gönderdiğim telefonumu 01.03.2017 tarihinde teslim aldım. Cihazımı kutusundan çıkardığımda arkasında çizikler olduğunu gördüm ve müşteri hizmetlerini aradım, 40 dakika bekledikten sonra bağlanabildim "kullanıcı hatasıdır efendim" dediler. Cihazı alırken arka kapağını da aldım ve garantiye gidene kadar hiç çıkarmadığım telefonumda nasıl çizikler olabilir? Bir de insanı suçlayarak yalancı durumuna düşürüyorlar. Şikayetimi hukuk merciine de ileterek KVK'dan şikayetçi olacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget