İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kumpir Stop Çalışanlar Laubali ve Kaba.

05.03.2017 tarihinde saat 20.00 civarı kumpir yemek için eşim ve çocuğumla geldim. Desk arkasında aralarında yüksek sesle konuşmaları aksanlarının bozuk olması ve yaka kartlarının olmaması ayrıca ıslak mendil istedik 1 adet ıslak mendil koydu ve arkamı dönünce gülüştüler. Bu elemanları bir dahaki geldiğimde burada görmek istemiyorum bu kadar saygısızlık olmaz elemanların fotosu mevcuttur.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget