05.03.2017 tarihinde saat 20.00 civarı kumpir yemek için eşim ve çocuğumla geldim. Desk arkasında aralarında yüksek sesle konuşmaları aksanlarının bozuk olması ve yaka kartlarının olmaması ayrıca ıslak mendil istedik 1 adet ıslak mendil koydu ve arkamı dönünce gülüştüler. Bu elemanları bir dahaki geldiğimde burada görmek istemiyorum bu kadar saygısızlık olmaz elemanların fotosu mevcuttur.
Yorum Gönder