Ben Amasya Yeşil Irmak Kız Öğrenci Yurdunda kalıyorum. Bir hafta önce vekil müdüre kat hizmetlisi E**K**'ı şikayet ettik. Oda da doğru düzgün temizlik yapmıyor, odadaki kızları tek tek konuşup, diğer kızları kötülüyor diye. Bizden sonra diğer odadan da şikayet gitmiş. Aynı nedenlerden ve başka şeylerden dolayı. E*** teyze kızları yine kenara çekip şikayet kim etti, ben bu yurtta herkesi tanıyorum, bana bir şey olmaz diyor. Artık şikayet eden odada ki kızlara kötü davranıyor, sert davranıyor hepimize karşı. Bizi de şikayet etmekle tehdit ediyor. Vekil müdür şikayetlerimizi dikkate almamış. Görünen o ki şikayet edilirkende dikkate aldığı söylenemez. Yurdumuzda geçen sene müdürümüz vardı ve böyle hatalar olmuyordu. Artık vekil müdür yerine gerçek müdür atanmasını istiyoruz. Şikayetleri dikkate alan bizim için uğraşan biri.
Yorum Gönder