İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

KOSGEB Bağkur Borcum Var Diye Destek Olmadı

KOSGEB Bağkur Borcum Var Diye Destek Olmadı

Hak kazanmış olmama rağmen Bağkur borcum var diye krediyi kullanamıyorum. Azıcık akıllı olun, esnafınızın arkasında durun. Benim borcum olmasa ne yapayım harçlık gibi verdiğiniz desteği. Azıcık mantıklı olun gözünüzü seveyim. yok vergi borcu, yok Bağkur borcu, yok notun düşükmüş falan filan. Bu kadar da olmaz ya. Şu yazdıklarımı inanın üzülerek yazıyorum.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget